|
|
:: Pegawai Yang Berkenaan
|
Nama Pegawai |
Telefon |
Email |
Tiada data |
TAJUK : |
Aduan Awam
(
17/08/2012 ) |
KETERANGAN : |
|
Menyelaras aduan awam yang diterima melalui telefon, surat, e-mel, akhbar, system e-pintas, webmail JPS Malaysia, JPS Careline dan laman web JPS Pulau Pinang. |
:: Soalan-soalan
yang berkaitan |
1) Kepada siapakah saya mengadu tentang masalah-masalah pencemaran sungai?
Kami menghargai maklumat tentang sebab-sebab dan juga punca pencemaran sungai. JPS bukan pihak berkuasa penguatkuasaan bagi kawalan pencemaran, kami biasanya akan merujuk perkara penguatkuasaan kepada Jabatan Alam Sekitar.
2) Kepada siapakah saya mengadu tentang sampah yang menyumbat parit?
Sila rujuk perkara ini kepada pihak berkuasa tempatan berkenaan yang bertanggungjawab terhadap penyelenggaraan parit-parit ini. |
Tajuk |
Keterangan |
Tiada borang untuk
dimuatturun |
Capaian Permohonan Atas Talian (Online) |
projps@penang.gov.my |
|
|
|