Untitled Document
 
 
CSS Mac Dock
 
Kembali ke Jabatan Kembali
 :: Pegawai Yang Berkenaan
 Nama Pegawai Telefon Email
  NOR AZIZAH BT ADUSOT   04-2592128 -azizah@mbpp.gov.my
 :: Perkhidmatan
 TAJUK : MENGURUSKAN BAYARAN / MENGELUARKAN CEK  ( 03/01/2017 )
 KETERANGAN :

 

Menguruskan bayaran dalam masa 14 hari dari terima inbois dengan lengkap.


 

  1. Terima inbois yang lengkap dari pembekal untuk uruskan bayaran.


 

  1. Uruskan Borang Pembelian (BP) berdasrkan inbois yang diterima.


 

  1. Keluarkan Pesanan/BP untuk kerja-kerja yang akan dijalankan oleh kontraktor.


 

  1. Hantar balik BP yang tidak lengkap kepada jabatan yang menyediakan BP tersebut.


 

  1. BP yang lengkap dengan dokumen diproses untuk keluaran cek.

 

Inbois/LO yang diterima daripada pembekal/kontraktor dengan lengkap diuruskan bayaran dalam tempoh 14 hari dari tarikh terima inbois.


 

Bayaran yang diterima daripada jabatan-jabatan Majlis dalam bentuk Borang Pembelian (BP) harus diuruskan bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh terima BP sekiranya semua dokumen teratur.


 

Cek akan disediakan melalui sistem ebanking (cek tersebut dipos oleh Bank Islam)


 

 :: Muatturun Borang
 Tajuk Keterangan
 Tiada borang untuk dimuatturun
 Capaian Permohonan Atas Talian (Online)
  • https://ebayar.penang.gov.my