Untitled Document
 
 
CSS Mac Dock
 
Kembali ke Jabatan Kembali
 :: Pegawai Yang Berkenaan
 Nama Pegawai Telefon Email
  MOHAMMAD KHAIRIL IZWAN BIN MANSOR   04-650 5268 mkhairil@penang.gov.my
  MOHD ABDAN BIN MOHD SAFWAN   04-650 5751 abdan@penang.gov.my
  NORRIZA BINTI ABDULLAH   04-650 5629 norriza[a]penang[dot]gov[dot]my
  MD.KAMAL BIN HARUN   04-650 5753 kamal@penang.gov.my
  SHAHRIL BIN ABDUL WAHAB   04-650 5773 shahrilaw@penang.gov.my
  HELPDESK ICT   04-650 5630 helpdesk@penang.gov.my
 :: Perkhidmatan
 TAJUK : HELPDESK ICT  ( 24/08/2016 )
 KETERANGAN :

Menyelaras dan menyediakan perkhidmatan berkaitan Meja Bantuan Teknikal/Helpdesk ICT. 

 PIAGAM PELANGGAN HELPDESK ICT

 Bil   Perkhidmatan Tempoh Proses
 1 Perkhidmatan HelpDesk ICT
a.    Respon Panggilan Bantuan telefon
b.    On Site (tidak melibatkan penggantian perkakasan)
2 jam  
2 hari bekerja

 

 

 

Pemulihan Perkhidmatan

Semua perkhidmatan yang tidak dapat disediakan dalam tempoh yang dijanjikan, PTMKN akan memaklumkan pelanggan
mengenai tempoh lanjutan yang diperlukan. Pemakluman ini akan dikemukakan sebelum tempoh yang ditetapkan.

 :: Soalan-soalan yang berkaitan

Apakah perkhidmatan Meja Bantuan Teknikal/Helpdesk ICT?

 :: Muatturun Borang
 Tajuk Keterangan
Borang Helpdesk ICT_Latest2012.pdf BORANG HELPDESK ICT
Borang Sistem Pengurusan dan Kawalan Identiti Pengguna.pdf Borang Sistem Pengurusan dan Kawalan Identiti Pengguna
 Capaian Permohonan Atas Talian (Online)
Tiada